marți, 8 aprilie 2008

Iribiri biciclista

Azi, 8 aprilie, am mers pentru prima oara cu bicicleta la facultate.
Am inghitit putin praf si foarte multe noxe, dar a meritat!Cu varf si indesat!Momentan imi simt picioarele ca de plumb si inima imi bate un pic mai repede.Am facut 40 de min in conditiile in care cu metroul fac 45 de min!asta pentru ca am stat dupa toate babele(am vrut sa fiu corecta si sa merg pe pista de biciclisti care e intesata de oameni..care nu se dau la o parte!! si a trebuit sa merg in fundul lor).Pista de biciclisti este infecta!!Facuta de mantuiala, cu gropi iar bordurile nu sunt nivelate.La intoarcere am facut 25 de min ca a fost mai liber si n-a mai trebuit sa suflu in ceafa pietonilor.M-a cam rupt urcarea de la Cotroceni insa restul a fost lejer.
Mi-a zis frati-miu ca am gambe de Ronaldihno, da sa vezi ce o sa fie de acum incolo!
Sper sa nu mi-o fure nimeni mult timp de acum incolo!
Pun si o poza cu ea.
I love my bike!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Ce palpitant!!!!!! :)))

Maisha spunea...

Sa ai parte de ea! Poate share-uiesti si catre mine trasee pe care se poate merge cu bicla la facultate ca am impresia ca stam in aceeasi zona...