marți, 20 mai 2008

Frustrare

Frustrare maxima!Mergeam azi cu bicla pe pista de biciclete pe langa Politehnica si erau 3 baieti mari si lati la costum care veneau din fata (maxim 23 ani). Ca mergeau pe pista n-am nici o problema, si eu merg pe ea cand sunt pieton. Si vin eu cu viteza si nici unu din ei nu schiteaza nici cea mai vaga intentie de a se da la o parte, si merg, si merg sperand ca unul din ei se va da la o parte dar neeeaah! e prea greu sa te dai la o parte. Am pus frana brusca, i-am ocolit si le-am umplut frigiderul cu carne (in gand) . Va rog daca vedeti un biciclist lasati-l sa mearga pe banda lui! Si-uite asa isi zise Iribiri of-ul...

Un comentariu:

Alexandra Florentina spunea...

May oamo, fii barbata!!! Zdrangane din sonerie sau urla "paaartiiiieeeeeee"... sau "tiiiiiiittt", sau "uuuuuuu-ci-ci-ci uuuuuuuuu-ci-ci-ci"