miercuri, 31 decembrie 2008

reteta

De cand ma stiu ne(pe mine si fratele meu) bate tata la cap sa invatam 3 limbi straine si daca s-ar putea sa nu mai avem viata personala si timp liber si sa invatam tot timpul ar fi perfect.
Si frate nu cred ca exista o singura reteta a succesului! Sau cu ce scop sa faci toate astea daca nu esti fericit??
Eu de exemplu sunt o adevarata catastrofa la limbi straine. Nu am talent si nu imi place sa invat limbi straine.
Cred cu tarie ca succesul vine atunci cand faci ceva ce-ti place! Mai greu e sa-ti dai seama ce-ti place.
Eu sincer sunt foarte nemultumita de sistemul din licee.. sau sa nu generalizez.. din liceul meu. In liceu erau numai copii super destepti care invatau toata ziua si tot ce stiam era sa merg la liceu si sa ma intorc acasa sa invat. D'abia aveam timp sa ma intalnesc o data pe saptamana cu o prietena si in week-end cu colegii de generala. Nu stiam ce e aia sa concepi proiecte, sa coordonezi o echipa, sa stii sa faci lucruri serioase dar si sa te distrezi, sa fii deschis, sa ai idei.
Stiu ca in ultimul timp lucrurile s-au mai schimbat, dar sunt sigura ca exista alte licee unde inca copii nu au habar de cate lucruri interesante exista in lumea asta si totul se rezuma la "ce vrei sa te faci? inginer, doctor, avocat sau contabil? ca doar astea sunt meseriile banoase".
Sper din tot sufletul ca acele centre de orientare profesionala sa existe si sa-si faca treaba.
Daca stiti mai multe despre subiectul asta,va rog, puneti-ma la curent.

2 comentarii:

Mishu spunea...

Cred (sincer) ca daca te duci intr-un centru din asta, elev sau student fiind, o sa iti zica o grasa din aia...purisanca....ceva de genul "Treci..dreaq la invatat", deci cel mai bine e sa te implici intr-un ONG, acolo vezi clar toate posibilitatile...

Iribiri spunea...

hmm.. pana nu o vad cu ochii mei pe grasa purisanca nu cred :P