joi, 9 octombrie 2008

Decorul

Episodul 1 din serialul pe care l-am promis. Primul impas pe care l-am intalnit: locul! Pai amandoi au fuckultate si macar unul are si un job, rezulta singul timp ramas pt amandoi este seara. Asta in cazul fericit in care nu adorm instant cand pun capul pe perna. Daca stau in camin, in camera vor fi alaturi de toti colegii, daca stau acasa ii vor avea aproape pe cei din familie...sooo unde facem sex? Afara deja e cam frig si ingheata poponeata si ciolanele asa ca nu e combinatie. Inauntru ii avem pe toti alaturi de noi. "Huston we have a problem!"

5 comentarii:

Alexandra Florentina spunea...

Lasa draga, ca locul nu e asa mare problema. Colegii de la camin au si ei un job. Familia are un job. De ce e obligatoriu ca "macar unul" sa aiba un job? Baia de la camin poate fi libera. La fel si baia din apartamentul parintilor. Debaraua/beciul pot fi ascunzatori bune, dar doar in cazul in care mama nu e gospodina sau tatal nu trage la damigeana.

sid spunea...

Pai daca aste e problema iribiri sa sti ca in camin la noi nu e problema..colegii de camin fie au munca fie sunt invitati la o bere ca sa nu paraseasca camera de bunavoie si nesiliti de nimeni, asa ca...

Eliza spunea...

in club, intr-un amfiteatru la facultate, in masina. uite ce simplu e pentru oamenii descurcareti :)

Unknown spunea...

Va multumesc pt idei dar, luam un exemplu concret. Eu vreau s fac sex cu Mishu. Mishu are munca si e la poli, eu la ASE. Mishu n-are timp decat in week-end cand eu plec la munte. Deci ramane timpul saptamanii seara. Amandoi avem parintii acasa si nu merge treaba. Masina e prea mica (matizache saracu e mic).. seara in amfiteatru?? hmm daca avem cum sa intram suna bine :P

Mishu spunea...

a) Lasa ma, ca Loganu e plus grand...daca vrei, ii montez si jaluzele :)))

b) De ce pana mea nu ai zis asa de la inceput, ca rezolvam noi cumva si

c) De ce ai inceput serialul fara mine????? >:P