luni, 29 septembrie 2008

mi-am adus aminte de o idee din metrou

Ma gandeam (in metrou of course my little horse!) ca oamenii de cand au aparut pe pamant la fel ca toate animalele au simtul proprietatii. Si inainte pe vremea strabunicilor nostrii fiecare avea bucata lui de pamant sau avea o mica "afacere" ca cizmar, olar, fierar, geamgiu si alte meserii folositare societatii. Fiecare punea suflet in ceea ce facea: taranul se bucura sa vada planta crescand ca doar el o semana si o uda, cizmarul stia ca are atelierul lui si uneltele lui si avea grija sa-si faca treaba bine sa aiba clienti, geamgiul la fel. Si parca altfel lucrezi cand stii ca e "afacerea" ta. Acum daca ma duc sa lucrez pentru Waterhose Coopers sau Microsoft, sincer ma doare in cur de firma lor. Lucrez pentru bani si in cel mai fericit caz pentru ca imi place.
Mi se pare ca am ajuns ca niste roboti specializati si fiecare stie sa faca un singur lucru. Exemplu: o sa ajung sa chem un instalator sa-mi schimbe becul!Ce plictisitor! O sa ajung un dobitoc ce nu-si poate schimba becul!
Si tre sa mai scriu naibii ceva de sex pe blogul asta ca a devenit plictisitor rau!

4 comentarii:

Eliza spunea...

si iobagii?? ei ce aveau de era al lor? tie la microsoft ti s-ar da macar bani - ii pui deoparte si peste 20 de ani iti faci firma si cumperi microsoft :p

Iribiri spunea...

pai iobagii faceau ceva acolo de mantuiala de frica stapanului.

Mishu spunea...

mie de exemplu imi pasa de enel. Ca daca enel se duce dracu', si eu ma duc dracu :D (si defpat noi toti ne ducem dracu, ca nu o sa mai avem energie electrica :)) )

SI partea cu Sexul mi-a placut. Apropo de ideile din metrou, ma gandeam sa facem un serial din asta, in colaborare, ca si astia zic de mine ca stunt frustrat, obsedat si NF :)))

Alexandra Florentina spunea...

Chiar azi vorbeam cu Speedy ca una e sa mananci din munca ta si alta e sa cumperi ceea ce mananci. Are dreptate Mishu sa ii pese de Enel, ca energia electrica e indispensabila si mai sunt si alte chestii de care nu se poate lipsi omul, dar cand e firma ca sa fie firma, atunci nu te doare. Astept articolele despre sex:D. Btw Mishu, la Next Hr a tinut si Virgil un mini-training pe sex :D, dar nu sex de calitate ca tine:D.