marți, 27 ianuarie 2009

of course my brother

Ma simt foarte fericita sa am cel mai marfa frate din lume! Si-a dat seama, desi eu credeam ca am mascat foarte bine faptul ca nu puteam vorbi (eram in preajma unei persoane si nu puteam vorbi deschis). M-a sunat mai tarziu sa vada daca sunt ok+ sms intre timp. Gizas! Eu chiar nu ma asteptam sa-si dea seama ca nu sunt ok. E foarte misto sa stii ca cineva te cunoaste atat de bine. Mie imi place.. poate altora nu...

Un comentariu:

Alexandra Florentina spunea...

Stiu cum e :D. Si mie imi place chestia asta, doar ca de la mine din familie, nimeni nu-si da seama de ceeea ce simt...defapt, daca stau sa ma gandesc, doar Speedy ma cunoaste asa. Si sfat: daca te enerveaza/deranjeaza cineva => fuck him/her. Nu merita sa te cenzurezi sau sa iti strici cheful :D