duminică, 1 februarie 2009


Am acceptat provocarea de la Sid si am luat a 4-a poza din al 4-lea folder.
Well.. this is it! :)) o poza nereusita ( se vede ca nu-mi fac ordine in poze :D ) de la Predeal din 2007 cand am plecat cu colegele de facultate sa ne dam pe partie. Am fost 7 fete singure la munte. (bine la un moment dat a aparut si prietenul unei fete) dar suna mai bine 7 fete singure la munte :P ). A fost super caterinca, ne-am distrat la greu in tren si m-am dat pt prima oara cu schiurile. A fost foarte misto! Au fost Andreea, Cris, Hati, Laura, Lucia, Claudia si eu..mi-e super dor de voi! de ideile ciudate ale Castorului, de vocea Irinei Nistor :P, de un strumf cu urechile mici...
This is the most mooshy post that i have ever written!
Si fiindca poza asta nu exprima deloc spiritul nostru am mai pus una sa se inteleaga :D.
Deci provocarea suna asa: intra in al 4-lea folder din folderul cu poze, alege a patra poza, posteaz-o si descrie-o. Invitatiile sunt pentru rozatoare and friends si pt mishu.

Alegeri intelepte!

4 comentarii:

Unknown spunea...

Gigi Belea ma numesc, ne cunoastem. Nu credeam ca o sa ajung vreodata vedeta la tine pe blog :))) Pentru autografe: gigi.belea@gmail.com

Unknown spunea...

Later edit: Intotdeauna am crezut ca sa ajung vedeta trebuie sa ma prostituez. Niciodata nu mi-am inchipuit ca Tampitel o sa-mi gaseasca o solutie mai simpla...

Unknown spunea...

(killer la aparat)...pai eu zic sa reeditam ziua in care s-au facut pozele, pana nu se duce toata zapada :d

Unknown spunea...

Ba, am auzit ca ti-ai schimbat look-ul si ca-ti sta tare, vreau sa vad si eu!!!