duminică, 17 august 2008

back

N-am mai intrat pe blog de cand am scris ultimul mesaj cu Hormon vs neuron si nu mai avem de gand sa scriu nimic pe blog.
Motivatia: la o intalnire cu mai multi oameni din organizatiile din Bucuresti, Traian un om pe care il respect enorm si mi se pare unul dintre cei mai tari oameni pe care i-am intalnit imi zice "Iribiri ti-am citit blogul". In contextul in care nu vorbisem prea mult cu el, il stiam de la Next Junior de la Belis. M-am simti cam prost, recunosc :), ca si cum toata lumea stie ceva ascuns de-al meu. Am avut senzatia ca stau dezbracata in fata tuturor desi aveam haine pe mine. Eram perfect constienta ca eu l-am postat pe net, nu altcineva. Atunci m-am gandit ca n-o sa mai scriu niciodata nimic pe net despre ce gandeste neuronul meu, ca macar sa par fata cuminte. Sincer ma asteptam sa-l citeasca 2 colegi de liceu si atat.

Intre timp mi-a mai spus lumea ca mi-a citit blogul. Cred ca m-am obisnuit. Asta sunt eu. Trebuie sa recunoasc ca Alexandra m-a convins sa scriu in continuare.Fiecare cu frustrarile lui. Frustrarile nu ma definesc pe mine, eu le definesc pe ele! :D

5 comentarii:

Traian Bruma spunea...

Daca stiam, imi tineam gura :) ... bine ai revenit pe blogul tau. Si multumesc pentru apreciere.

Alexandra Florentina spunea...

Ete asa te vreau:D. Sunt mandra de tine >:D<. Nu tre sa-ti fie rusine de ceea ce gandesti si nici sa te simti aiurea ca spui ce gandesti. Eu tot ca o fata cuminte te vad, chiar daca esti tu mai trilu-li-lu asa:D.

Mishu spunea...

Vai, faza asta a fost mai tare decat toate magariile mele cu robi :)))
Oricum, mie traian mi se pare super tare ca poti sa vb cu el pe teme din astea mai funny, tocmai pentru ca e un om original :D

Andrei CRACIUN spunea...

Fustrarile fac parul alb ... ;) Cred ca e mai bine sa le accepti si apoi sa let go' :P. Cu cat treci prin mai multe, simti tot mai tare ca traiesti ;)

Cris spunea...

Cum sa nu mai scrii pe blog? Ce bine ca ti-a trecut ideea asta. Eu te admir ca ai curaj sa scrii exact cum ai chef. In fond, e blogul tau.

Eu voi continua sa il citesc :).