duminică, 31 august 2008

Harsh!Ce-mi mai plac stirile!

Au fost plecati ai mei o saptamana la tara. In ziua venirii lor am fost la bunici. Se uitau la TV ls Stiri. Prima stire: o familie a murit intr-un accident rutier, stirea se numea "carnagiu pe strada E..". Buncii mei s-au panicat instant si au vbit numai despre asta 10 min fiindca si ai mei veneau cu masina.
Stiind ca o sa stau acasa singura am dat petrecere bineinteles. Fix cum au plecat am si chemat lumea. A venit Mishu cu narghileaua si i-a fost lene sa o ia asa ca a ramas la mine. Au venit ai mei si le-am spus ca am dat petrecere. Vine tata la mine si ma intreaba "si ati fumat narghilea?" si eu foarte senina "da" si tata "si ati pus droguri?" faza la care am ramas masca. Intr-un fel m-a busit rasul in altfel am ramas socata de ce poate sa gandeasca tata. E clar ca se uita la prea multe stiri! Si daca fumam droguri nu cred ca le spuneam sau ascundeam naibii narghileaua atat de bine sa n-o mai gaseasca nimeni.
La masa ma intreaba daca la o bere cei din organizatie nu vorbesc de politica. I-am explicat ca vorbim despre invatamant si n-avem treaba cu politica, dar tot m-a mai intrebat de 3 ori. Pana la urma cred ca a inteles. In venea sa-i zic ca vorbim mai mult de sex si de invatamant, dar mi-e ca daca ii zic de sex ma intreaba ce orgii am facut pe acasa!
Sper sa nu ajung o mama senila si sa pun intrebari idioate!Sau tata senil ca mi s-a zis k sunt un baiat de treaba! :))

3 comentarii:

Alexandra Florentina spunea...

Si eu aveam o cutie de enrgizant pe birou si mamy imi spune "vad ca te-ai apucat de baut! Droguri nu-ti iei?". Daca ar fi vazut narghilea, ar fi crezut ca e vaza. Daca i-as fi spus ce se face cu ea, m-ar fi dat afara din casa. Asa sunt parintii: mai inapoiati:D.

Mishu spunea...

trebuia sa fumezi cu ei o narghilea...asa am facut eu si ei au vazut despre ce e vorba :D Sex..niciodata nu poti fi sigur ca a fost/nu a fost, dar poti intreba :D

GxG spunea...

Ce e drept se vorbeste si despre sex si orgii asa ca au si ei dreptatea lor :D