marți, 24 martie 2009

am chef de nimic

Vorba fratelui meu: am o lene in mine ce seamana cu lesinul.
Ma streseaza criza de bani. Ma tot gandesc pe ce am dat banii si nu-mi vine in cap decat mancare! Nu ma pot abtine sa nu cumpar mancare! Am o slabiciune. Inafara de mancare ultimul lucru pe care l-am cumparat a fost o pereche de blugi de 20 de lei. Gen 2 sanvisuri la Snackattack. Si nu cumpar mancare scumpa. Mananc la cantina Moxa (cu 5 lei te saturi) si covrigei. Si totusi .. e lipsa de bani!

2 comentarii:

Alexandra Florentina spunea...

Eu am luat salariu pe 6 martie si acum 3 zile mai aveam doar un mil. Ghici pe ce am cheltuit banii? Pe mancarea de la munca, am mai iesit cu cate un amic la o pizza, mi-am luat ceva de rontait pt acasa. Vorba lu mamaia : "ma omoara legumele". Si e naspa ca se scumpeste mancarea. E si mai naspa ca sunt gurmanda.

Anonim spunea...

E si mai rau cand te tii dupa fusta mamei...si atunci chiar nu stii pe ce se duc