sâmbătă, 8 august 2009

am fost si patrioata

Salut!

Ieri seara m-am intors din Canada de la unchiul meu. Am stat 2 luni. Sorry nu v-am luat cadouri ca nu am avut bani. Da, m-am ingrasat 2 kile.
Si de cand am venit sunt foarte socata. M-am obisnuit cu binele prea repede.
Am fost la piata sa cumpar legume. Am vazut numai fete care se uitau urat unele la altele, fetze triste, caini cat masa. Merg cu mama sa cumpere un pui. Doamna vanzatoare citea. in gandul meu "uite ce bine o vanzatoare cultivata, isi doreste mai mult decat sa stea in spatele tejghelelei". Se uita cu o fata lipsita de expresie la noi. Mama ii arata punga cu pui pe care o vrea. Carnea este cantarita mama ii da o bancnota de 50 de ron. Doamna ii da 12 ron rest si pleaca. Mama disperata ii spune pe un ton normal ca i-a dat 50 ron. "Va dau imediat restul, doamna!" pe un ton de "taci, ba, nebuno!". Pentru ca punga cu care era rupta mama i-a mai cerut o punga. Vanzatoarea "3 mii!" tare si raspicat. "Mai vreti?" la care mama "da.. da-ti-mi o punga".
Am venit dintr-o tara in care un vanzator a stat 15 minute dupa noi sa ne gandim de fel de carne vrem si n-a zis nimic si ne-a zimbit frumos. Aici cand m-a luat cu "3 mii! mai vreti?"parcanu ma mai simt asa ok. da! sunt o simtitoare. Vorba ceea " mam'mare e simtitoare"Trecem peste partea ca traiesc intr-o cutie si familia are o masina ca o cutie(matiz). In Canada 90 % din populatie sta la casa cu curte. Deci seara stai si fumezi o tigara uitandu-te la florile din curte. Flori pe care le cumperi si te chinui sa le sadesti.. dar te bucuri de ele. Deci mult mai mult spatiu si nu-ti sufla nimeni in ceafa.
Trecem de partea in care toata lumea e preitenoasa si te priveste ca pe un prieten pentru ca sa zicem nu e asa de important.
2) Bai nu prea se fura pe acolo. Am stat intr-un fel de sat (casele sunt la fel de dotate, numai ca sunt mai putine) si acolo nimeni nu-si inchidea usa de la casa si de la masina. Nu se fura. Ciudati rau oamenii astia!
3) Toata lumea e mult mai relaxata, nu se gandesc ca nu au ce manca a doua zi.
4) Pana si cainii nu latra la biciclete si sunt mai relaxati. Cainii cu stapani bineinteles. altii nu exista.
Partea nasoala e ca sunt 9 luni de iarna in care stai in casa si iti vine sa te urci pe pereti. temperaturi de -40 de grade de daca iesi cu cainele afara ii incheata ciucurelul.
5) Mi-a placut foarte mult cerul, care e imens, poti sa vezi orizontul atat de departe incat parca vezi ca pamantul e rotund.

Si poate ca mi s-a parut atat de genial pentru ca am stat intr-o familie foarte relaxata, fericita. Timp de 2 luni n-a tipat nimeni la nimeni, au fost cateva certuri, dar s-au impacat repede si am scapat de tot stresul pe care il aveam. Am scapat de tata care tipa din 5 in 5 secunde si incredibil! dar viata a deveit mult mai frumoasa.
Cred ca daca nu erau ei nu mi se parea atat de minunat. Nu merita pentru nimic in lume sa fii stresat de cel de langa tine.
Ajunsesem sa ma stresez foarte tare si sa uit de mine si cred ca foarte multi facem asta. A fost foarte misto sa scap de toate si sa fiu sincera cu mine. Sunt extrem de random si nu sunt nici pe departe atat de puternica pe cat ma credeam. de ce scriu chestiile astea aici? Nu stiu.. sry

Avem o clima minunata si o tara foarte frumoasa. Daca n-am avea caini si tigani poate ca soarele ar straluci mai tare. Ne mananca manelismul.

Vroiam sa vad un videoclip de la one republic dar "This video is not available in your country due to copyright restrictions." nu-i asa ca e minunat?

Am scris o pagina fara prea multe idei. Conteaza mediul in care traiesti: familia, jobul si tara. Am vazut ca se poate mai bine din punctul meu de vedere asa ca voi incerca din toate puterile sa fac ca totul sa mearga spre mai bine. tot timpul.
Se poate! I know it!

Un comentariu:

Alexandra Florentina spunea...

Bine ai venit inapoi la tarisoara ta scumpa si draga :D >:D<. In primul rand tre sa ne vedem si noi mai multi la o apa de la robinet cu sare de lamaie. In al doilea rand, ma bucur mult pt tine ca ai avut parte de o vacanta minunata. Sper ca ai facut poze;).
P.S.: Bun venit inapoi pe blog :D